تورم از لاس نکاتی برای بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریتتورم از لاس نکاتی برای بیماران مبتلا به FSGS

تورم از لاس نکاتی برای بیماران مبتلا به FSGS اگر کلیه ها در بیماران مبتلا به FSGS درگیر ممکن است تورم اندام داشته باشد. این علامت می تواند مشکل زیادی برای بیماران مبتلا به FSGS را، بیماران باید مایل به پذیرفتن برخی از روش های درمانی برای کاهش این مشکل باشد.

چرا بیماران مبتلا به FSGS در اندام تورم اند؟

به طور کلی، سه شرط می تواند این مشکل شود. آن ها هستند:

1. کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR): هنگامی که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، آنها قادر به حذف مایع اضافی از بافت در ادرار نیست. در نتیجه، خروجی ادرار بیماران به وضوح کاهش می یابد. این یک علت شایع تورم در اندام است.

2. کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما: پلاسما فشار اسمزی در هر دو طرف از رگ های خونی را تحت تاثیر قرار کلوئیدی ارز مایعات بدن بین بیرونی و داخلی از کشتی است بیش از حد پروتئین بدن sanguíneos.Si در ادرار از دست داده ، کلوئیدی پلاسما فشار osmótica.Luego کاهش می یابد، مایع خون در عروق را به بافت حرکت می کند، باعث تورم اندام.

3. عوارض جانبی از پردنیزون یا دیگر استروئیدهای: برای درمان FSGS، پزشکان می تواند برخی از استروئیدها به بیماران تجویز می کنند. با این حال، استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند تعدادی از عوارض جانبی مانند تورم شود.

چگونه برای مدیریت تورم در اندام از بیماران مبتلا به FSGS؟

با توجه به علل، درمان باید از جنبه های زیر شروع می شود. (برای یک طرح منحصر به فرد درمان، لطفا دکتر ما آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com مشورت)

مصرف محدود از سدیم مایع و: این ممکن است سدیم مایع و فوق العاده جلوگیری از حفظ در بدن، بدتر شدن التهاب بیماران.

مکمل های غذایی پروتئین با کیفیت بالا: کیفیت پروتئین تولید عوارض جانبی کمتری در بدن و فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما در بدن افزایش می دهد.

در حال جستجو برای جایگزین به استروئید داروهای: در مقایسه با طب غربی، طب گیاهی چینی دارای عوارض جانبی کمتر، که برخی از آنها به اثبات رسیده به خواص بازسازی ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیه. بررسی کنید که کدام دارو برای شما مناسب هستند.

http://www.enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/2107.html





:: برچسب‌ها: تورم اندام,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: